Monday, April 18, 2016

Kulla e Sahatit, apo një Sapun Duru?!






Gëzuar Ditën Ndërkombëtare të Monumenteve me restaurime skandaloze.
Tani Kulla e Sahatit duket si Sapun Duru, si alabastër, si pambuk, si plastikë e ndriçuar keq. Ose si një material i lehtë për kuzhinën tuaj, për shfaqjen e skenografisë së rradhës.
Nuk besoj të jetë e vërtetë! Mbase është një reklamë kombëtare për sapunët. 
Me pak mundësi, është një nismë private nga ajo firma hidrosanitare! 
Nga poshtë varja, nga ballkoni e sipër turbo-folk.
Humbi edhe San i Marco i Tiranës, me të njëjtën arrogancë vesesh së propagandës intelektualiste biçim qytetare! Nderkohë, mozaiku i Muzeut Historik Kombëtar po copëtohet çdo ditë. Kjo quhet: Rigonato, ose fënd me rigon.








2 comments:

  1. Betway | For D Transit Connect Titanium
    WTA has a gaggia titanium history of innovating in the titanium steel iGaming sector, delivering top-notch solutions 2021 ford escape titanium hybrid to trex titanium headphones the titanium rings for women needs of the American

    ReplyDelete
  2. Filloi me keqkuptime të vogla pas të cilave më tha se do të ishte mirë të bëja një pushim, që mendoj se u kthye në një ndarje. Ai nuk më kërkon më. Më trishtoi sepse ishim bashkë që në shkollën e mesme dhe ai ishte dashuria ime e parë dhe e vetme. Kërkova ndihmë në të gjithë internetin dhe pashë kaq shumë njerëz që postonin dëshmi për Dr DAWN, mora kontaktin e tij përmes një prej komenteve dhe fola me të për situatën time dhe ai shpjegoi procesin e pajtimit dhe se si do të më ndihmojë pajtohu me të për tri ditë. Kanë kaluar saktësisht 3 muaj që kur e kontaktova tani dhe gjithçka ishte perfekte dhe më duhej ta postoja këtë sepse ai meriton të gjitha fjalët e duhura për të më ndihmuar.
    Ai është WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete