Sunday, December 27, 2015

Klea të përqafoj :)


REILA BOZDO, tani e teprove! 
Të lutem boll për çdo dalje tënden publike, ose dëshirave që të flitet më shumë për ty. 

1. Nga hera e parë ndaluat seksin dhe dashurinë në parti, njësoj si në kohen e beterit. 
Deklarata jote ishte gjëja më e shpifur që kam dëgjuar kundër dashurisë deri më sot. 

2. Tani po lexoj tek Gazeta Panorma se i ke shkruar një letër Kleas. 
E dashur Reila, jetën në atë vend e kanë bërë dhe po e vështirësojnë ti dhe shokët e tu plot bosh. 
Ndiz më mirë një qiri për veten, për Klean dhe për ne. Edhe për mua. 

3. Te lutem, ty edhe gjithë të tjerëve që janë shtuar pak si shumë kohët e fundit, mos merrni përsipër të PËRDORNI ikjen apo largimin e dikujt nga kjo botë me fjalët tuaja, duke i ngjeshur ato me arsye jashtë gjendjes personale. 

4. Më mirë heshtni, politika e ka kthyer çdo ditë Shqipërinë në vetëvrasje. Ngushëllime familjes. Klea, të përqafoj.

Gazeta Shekulli 27 Dhjetor 2015

Reagimi im erdhi pas një shkrimi nga Reila Bozdo në Gazetën Panorama me titullin: Na fal Klea! 26 Dhjetor 2015

(në foto Klea Shyti)



No comments:

Post a Comment